19.7.

19. července 2013 v 10:43 |  Food
Raňajky: nič
Desiata: žuvačka
Obed: špagety (f*ck :( )
Olovrant: nič
Večera: nič

Dobrá správa je, že mama doniesla rotanu! :)

By Lucy :3
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Minou Minou | Web | 19. července 2013 v 12:32 | Reagovat

Ahoj :) Nedávno som rozbehla blog a chcela som sa ťa spýtať, či by si ho nespriatelila :)
Inak krásne jedálničky. Ja na to idem postupne, lebo viem, že ak by som celý deň skoro nič nejedla, tak na druhý by som sa nedokázala ovládať :(

2 Lulu :3 Lulu :3 | Web | 19. července 2013 v 14:28 | Reagovat

[1]: Ani ja sa neviem ovládať (viď hore špagety):D Rada spriatelím :)

3 Ko Ky Ko Ky | Web | 19. července 2013 v 22:57 | Reagovat

moc hezký jídelníčke i na ty špagety :)

4 Lulu :3 Lulu :3 | Web | 20. července 2013 v 8:49 | Reagovat

[3]: ďakujem :)

5 Minou Minou | Web | 23. července 2013 v 17:19 | Reagovat

[2]: Ju :3 ďakujem :) už som si myslela, že ma ignoruješ a až potom som si pozrela tento článok ešte raz :D som trúbka :D

6 Henrich Henrich | E-mail | 9. září 2013 v 16:57 | Reagovat

Zase nič na raňajky. To je chyba. Žuvačka nie je jedlo. Väčšina žuvačiek sa sladí umelým sladidlom takže príjem energie rovná sa NULA. Raňajky aspoň 1 jablčko, či jednu broskyňu, pomaranč či grep. Hlavne nevynechávaj raňajky. Desiatu môžeš vynechať. Obed si si kľudne mohla dať tanieť špagiet s morca-delou ak si vynechala polievku. Ten jeden primerane plný tanier by ti pri chudnutí mal na obed stačiť (žiadne Fuck si tam dávať nemala). Miesto špagiet si môžeš dať na obed zeleninový šalát a tofu. Na večer treba aspoň jedno jablko, či jednu broskyňu alebo aspoň šalátovú uhorku. Nechoď spať hladná - nie je to zdravé. Aj jedno jablko je lepšie ako nič. Daj si povedať!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama