5.8.2013

5. srpna 2013 v 14:56 |  Food
Dnes som si kúpila STILLA fitness mini rice cake škoricovo jablkové. Jeden kus má len 11 kCal a sú fantastické! :)

R: nič
D: nič
O: 1/4 mini rice cake (2.75 kCal)
O: vajíčko (76 kCal)
V: nič


Mama mi mini rice cake zobrala že mi ich vráti až keď sa najem. Smějící se Tak preto to vajíčko. Zatiaľ som spokojná Usmívající se Dúfam, že mi to aj vydrží a nepokazím všetko večerou!
By Lucy :3



 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Elizabeth Elizabeth | Web | 5. srpna 2013 v 20:11 | Reagovat

Nádhera :)

2 Ko Ky Ko Ky | Web | 5. srpna 2013 v 21:29 | Reagovat

ta je teda :-D

3 Ayame Ayame | E-mail | Web | 5. srpna 2013 v 22:11 | Reagovat

Mini rice cake mám taky ráda, ale doma to neprojde, pokud to nemám někde schované xDD Ale máš to úžasné ^^
PS: Spřátelíš? :)

4 Henrich Henrich | E-mail | 9. září 2013 v 16:26 | Reagovat

Tak to vajíčko by bolo lepšie na raňajky a to už aj preto že raňajkovať treba a vajíčko sa dosť ťažko trávi a na olovrant radšej ovocie. No miska ryže na obed to je málo. Aspoň kúsok kuracieho mäsa treba. Na večeru si si mala dať aspoň nejaké ovocie. Ísť spať na lačno nie je dobré a ani príjemné. Myslím si že to moc preháňaš. Aspoň 3 krát za deň by si mala niečo zjesť. Vzhľadom na to že veľmi málo zješ tak vajíčko jedz radšej na raňajky či obed, lebo ti to na olovrant či večeru nemusí dobre stráviť lebo žalúdok je stiahnutý. Jabĺk, či mrkvy môžeš zjesť ľubovoľné množstvo a nepriberieš. Mrkva je pre karotén dobrá na vytváranie vitamínu A. Ak nemáš Ačko tak môžeš oslepnúť. Napríklad zemiakov ak zješ veľa môžeš pribrať, ale jablká, pomaranče, citróny, grapy či mrkvu môžeš jesť v ľubovolnom množstve. Sú to len vitamíny, tekutiny a vláknina. Tá trocha fruktózky či glukózy je potrebná na funkciu mozgu a ako tuk sa určite neuloží.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama